Szuvenír vélemény

Mitől érzi jól magát egy külföldi nálunk? Megteszünk-e mindent a boldogulásáért? Úgy tesszük ezt, hogy közben mi is jól érezzük magunkat? Gondolatok és ötletek az egyik legfontosabb iparágunkról. Mert ne feledjük, "a turizmus bevételei örvendetesen növekednek"!

Facebook

Friss topikok

2012.07.06. 18:19 Folqa

Honnan tudhatjuk, hogy jó az országmárkánk?

Ezúttal két videót ajánlunk az olvasó figyelmébe. Az egyik a népszerű Top Gear című autósműsor Finnországról szóló epizódja. A vendéglátó Mika Häkkinennel beszélgetnek arról, hogy mennyire a vérükben van a finneknek az autóversenyzés, mik a tipikus finn jellemzők, szokások, vicces előítéletek. Ha finnek lennénk, büszkék lennénk az egészre, hogy így élünk a világ köztudatában.

A másik video attól az alkotótól származik, akit mi őszintén szólva nem tudunk hova tenni. Berlini magyarnak pozicionálva kérdezget egészen értelmetlen dolgokat a turistáktól egy csávó. Már az Aldi reklámok idejében sem állt össze ez az interjús koncepció, hogy mi célt szolgál ez az egész. De ami a reklámokban inkább csak felesleges volt, az itt már kínos és káros is. Külföldieket hülyére venni nem nagy kunszt, nyilván senki sem akar egy helybélivel vitatkozni arról, hogy az milyen kreténül beszél angolul, ez legkevésbé sem az interjúalanyokat minősíti, inkább a kérdezőt. Biztosan szép emlék lesz a külföldieknek.

Címkék: turizmus magyar finn országimázs márka


A bejegyzés trackback címe:

https://folqa.blog.hu/api/trackback/id/tr494671201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása